جفت 6

وابسته به جفت 6

جفت 6

وابسته به جفت 6

بایگانی

شعر در مورد زیبایی

چهارشنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۸، ۰۳:۰۱ ب.ظ

شعر در مورد زیبایی

شعر در مورد زیبایی

در این مطلب از سایت جسارت سعی کرده ایم حدود 100 شعر از اشعار زیبا را در مورد زیبایی برای شما تهیه نماییم.برای دیدن این اشعار به ادامه مطلب مراجعه نمایید

من پیراهنت را در باد دوست دارم

و زیبایی ات را

در آینه ای که از آن عبور کرده ای!

شعر در مورد زیبایی

تو را دوست دارم

و زیبایی ام را به جهان تسلیم می کنم

تا هر لبی که تو را می بوسد

من باشم …

شعر در مورد زیبایی یار

دستم را

به زیبایی تو نزدیک می کنم

و خواب از سرم می پرد

حتما که نباید

فنجان را سر کشید

گاهی قهوه از چشم ها

در جان می چکد.

شعر در مورد زیبایی دختر

چقدر زیبایی وقتی مرا متهم می کنی

که دوستت ندارم!

چقدر این وقت ها عاشقت هستم!

شعر در مورد زیبایی چهره

آنقدر زیبایی

که شاعرها به احترامت

کلاه از سر بر می دارند!

و روی پیشانی شعرهای شان

عرق شرم می نشیند!

شعر در مورد زیبایی چشم

تصویر قشنگی ست

برخورد موج با صخره

در یک غروب زیبا

اما …

تا اسیر دریا نشوی

نمی فهمی چه جهنمی ست این زیبایی!

شعر در مورد زیبایی صورت

من بدین خوبی و زیبایی ندیدم روی را

وین دلاویزی و دلبندی نباشد موی را

شعر در مورد زیبایی طبیعت

می دانی

تقصیر من نیست

اگر زیبایی چشم های تو

توی هیچ بوم نقاشی

جا نمی شود

آنقدر بی رحمانه زیبایی

که چشم دوربین ها را

ضعیف کرده ای

شعر در مورد زیبایی زن

زیبایی می تواند بی رحم باشد

درست شبیه چال ظریف گونه ی چپ تو

وقتی عمیق می خندی!

شعر در مورد زیبایی های آفرینش

انگار که خداوند

معشوقه ای داشته باشد!

انگار که معشوقه اش

ترکش کرده باشد!

انگار که خداوند

تو را

در لحظه ی تنها شدنش

آفریده باشد.

زیباییِ تو

غم انگیز است!

شعر در مورد زیبایی زندگی

یاد تو که می افتم

دست دلم را می گیرم وُ

می رویم

پای قرارهای نیامده ات

به تو فکر می کنم

و زیبایی چشمانت

حواسم را به هم می ریزد

شعر در مورد زیبایی معشوق

در نور شمع

زن تری؛

در آفتاب صبح که چشم باز می‌کنی

فرشته تر؛

و من بین این دو زیبایی ِ با شکوه

عاشقانه آونگ شده ام

شعر در مورد زیبایی دوست

زیبایی ات را

در لحظه ای حبس می کنم و

به دیوار می آویزم!

بافه ای از گیسوانت 

از قاب بیرون می ریزد!

دوباره می فهمم 

نه در عکس

نه در نگاه

نه در روسری

و نه در واژه های این شعر

 

متن بی قراری

متن بی قراری

متن بی قراری | متن های زیبا و خفن در مورد بی قراری

متن بی قراری | متن های زیبا و خفن در مورد بی قراری

متن بی قراری دل

متن بی قراری یار

متن بی قراری و دلتنگی

متن بی قراری برای عشق

متن بی قراری برای همسر

متن بی قراری عشقم

متن دلتنگی و بی قراری

متن بی قراری عاشقانه جدید

عکس متن بی قراری دل

متن طولانی بی قراری و دلتنگی

متن بی قراری محسن ابراهیم زاده

متن بی قراری دلتنگی

متن عاشقانه دلتنگی بی قراری

متن شعر چند وقته که بیقراری دلم

متن بی قراری عشق

متن کوتاه دلتنگی و بی قراری

متن آهنگ بی قراری محسن ابراهیم زاده

مطلب درباره بی قراری

شعر عاشقانه بی قراری

دل نوشته های دلتنگی و بی قراری

بیقراری دل من

شعر در مورد سگ

شعر دلتنگی و بی قراری

مجموعه متن و جملات زیبا و معروف و شعر در مورد سگ

شعر سگ باوفا

شعر سگ وفادار

شعر سگ

شعر در مورد سگ

شعر سگ من

شعر سگها و گرگها

شعر سگ اصحاب کهف

شعر سگهای نگهبان

مجموعه متن و جملات زیبا و معروف و شعر در مورد سگ

شعر سگ و گرگ

شعر سگ کودکانه

شعر سگ عوعو کند

 

 

  • سجاد ورمزیار

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی