جفت 6

وابسته به جفت 6

جفت 6

وابسته به جفت 6

بایگانی

اس ام اس تبریک تولد 94

سه شنبه, ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۱۲:۰۰ ب.ظ



 اس ام اس تبریک تولد 94 برای شما عزیزان


اس ام اس تبریک تولد 94


نامردا منم تو بیمارستان بستری هستم ولی چرا هیشکی به من توجه نمیکنه !!
[گلایه الهام چرخنده از عیادت تعداد زیادی هنرمندان از مرتضی پاشایی ]



اس ام اس تبریک تولد 94


ﺍﺯ ﮔﺮﻭﻩ ﺩﺍﻋﺶ ﺑﻪ ﭘﺪﺭﻡ ﺯﻧﮓ ﺯﺩﻥ ﮔﻔﺘﻥ ﻫﺮﻭﻗﺖ ﻛﻮﺑﺎﻧﻲ ﺭﻭ
ﮔﺮﻓﺘﻴﻢ ﺧﻮﺩﻣﻮﻥ ﺑﻬﺖ ﺧﺒﺮ ﻣﻴﺪﻳﻢ .
ﺗﻮ ﺍﺯ ﺍﻳﻦ ﮐﺎﻧﺎﻝ ﺑﻲ ﺑﻲ ﺳﻲ
ﺑﮑﺶ ﺑﯿﺮﻭﻥ ﺑﺰﺍﺭ ﺑﻘﻴﻪ ﻫﻢ ﺗﻠﻮﻳﺰﻳﻮﻥ ﺑﺒﻴﻨﻦ :|


اس ام اس تبریک تولد 94



روحانی «فخر‌الدین احمدی‌ دانش‌آشتیانی» رو به عنوان وزیر علوم به مجلس معرفی کرد. ردش کنن دفعه بعد «عنصرالمعالی کیکاووس بن اسکندر» رو پیشنهاد میده :|

اس ام اس تبریک تولد 94


یه یارو رو میشناختم سرطان داشت!
بهش گفتن 6 ماهه دیگه میمیری الان 9 ماهه دنبال پاسپورته بره خارج
که شیش ماهه آخر عمرشو عشق وحال کنه :|


اس ام اس تبریک تولد 94


آقای مجری : چرا موهات سیخ سیخیه ؟
فامیل دور : یکیش سفید شده بقیه به احترامش وایسادن !!


اس ام اس تبریک تولد 94



بعضی وقتا هم یه چیزایی تو یخچال پیدا میکنم که دو سه سال از خودم کوچکترن :))


اس ام اس تبریک تولد 94



مفید هست ؟
نه ، مفید نیست
مکالمه ی دوست شیخ مفید با مادر ایشان درب منزل :|


اس ام اس تبریک تولد 94



ﺍﯾﻨﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﻭﻗﺘﯽ ﻣﯿﺮﻥ ﺗﻮﺍﻟﺖ ﻭ ﯾﻪ 1 ﺳﺎﻋﺘﯽ ﮐﺎﺭﺷﻮﻥ ﻃﻮﻝ ﻣﯿﮑﺸﻪ ﺭﻭ ﺍﺫﯾﺖ
ﻧﮑﻨﯿﻦ
ﺍﯾﻨﺎ ﮐﺴﯽ ﺭﻭ ﻧﺪﺍﺭﻥ ، ﻣﺠﺒﻮﺭﻥ ﺑﺎ ﺍَﻓﺘﺎﺑﻪ ﺩﺭﺩ ﻭ ﺩﻝ ﮐﻨﻦ !!


اس ام اس تبریک تولد 94



قبول دارید ما از بچگی بازیچه دست این نویسنده ها شدیم
وگرنه کدوم روباه پنیر میخوره...


اس ام اس تبریک تولد 94



ﺑﺮﺍﺩﺭﻣﻦ ﺳﺮﺩﻩ ...
ﺷﻤﺎ ﻳﻪ ﻛﺎﭘﺸﻦ ﺑﭙﻮﺵ ﭘﺸﺘﺶ ﺑﻨﻮﻳﺲ، ٦ ﺳﺎﻝ ﺳﺎﺑﻘﻪ ﺑﺪﻧﺴﺎﺯﻱ !
ﻭﺍﻻ !..




هی نگید هوا دو‌ نفرس
هوا سه نفرس
منم‌ ببرید :|
قل میدم یه گوشه بشینم فقط ‌نگاه کنم :))


اس ام اس تبریک تولد 94



پدرای قدیم:دخترم فردا عروسیته
دختر:ولی بابا من که هنوز ندیدمش
پدر:حرف نباشه

دخترای امروزی:بابا فردا عروسیمه
پدر:ولی من که هنوز ندیدمش
دختر:حرف نباشه میتونین نیاین!!!


اس ام اس تبریک تولد 94


فقط یه ایرانیه که به کار ها و رفتار خودش نگاه میکنه بعد برای فرهنگ ملتش اظهار تاسف میکنه

  • سجاد ورمزیار

اس ام اس تبریک تولد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی